Uno momento!!! Des schoit i a glei ei _________________________________ liaba zfruah ois zspät Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! probieren geht über studieren.
Am ORF oder PRO7? _________________________________ liaba zfruah ois zspät Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! probieren geht über studieren.
Und Winf auch schon gelernt. Eigentlich für heute fertig Wieviel lernt ihr eigentlich für Winf? Recht viel gibts da ja nicht... ______________________________________ Ois bestens!
Do brauch i moi an Artikel. Hmm... Wöche Zeitung is guat dafia? _________________________________ liaba zfruah ois zspät Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! probieren geht über studieren.
I hob a moi a Datenbank erstellt oba sunst nix. _________________________________ liaba zfruah ois zspät Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! probieren geht über studieren.
I ehrlich gsogt an ned. Vielleicht schu i ma die theorie nuamoi au _________________________________ liaba zfruah ois zspät Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! probieren geht über studieren.
A bisl wos gibts ima _________________________________ liaba zfruah ois zspät Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! probieren geht über studieren.
Des Excel-Zeig hob i ma a bissi augschaud, des Access is jo ned fü zum wissen, do hauma fost nur gschriebn oba nyx glernt... ______________________________________ Ois bestens!
Die MGPÖ garantiert nicht für die Wahrung Ihrer geistigen Gesundheit bei Benutzung dieses Forums.
Des weiteren wird darauf hingewiesen, dass stricktes Rauchverbot herrscht.
Das hacken des Forums ist unerwünscht.
Eltern haften für ihre Kinder.