Soiche Daten merk i ma prinzipiel nie! Es is scho fost a Waunsinn, dass i mein Geburtstog was! Do is sowos ned wiakli a Problem ______________________________________ Ois bestens!
Oiso i was mei Geburtstog den Pin-code von mein Handy an haufen Konten aus RW, daun die Geburtstoge vom Nikki, Dragi, Kathi und nu aboa Nummern und Daten. Oba wos i ned was san die Geburtstoge von meine Großeltern und meiner Mutter. Den Geburtstog von mein Vota was i weil er an tog voa meim is. Und i hob am 12. Februar Geburtstag. Puh des woas _________________________________ liaba zfruah ois zspät, Das größte Geschenk überhaupt, ist wahre Freundschaft! Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! WUUUPDIIIII. Möge die Macht mit euch sein. Probieren geht über studieren.
Wieso? _________________________________ liaba zfruah ois zspät, Das größte Geschenk überhaupt, ist wahre Freundschaft! Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! WUUUPDIIIII. Möge die Macht mit euch sein. Probieren geht über studieren.
Muss dem werten Herrn Radsportminister (dem o-haxn, ned mir) recht geben! Spannende Unterhaltung für die ganze Familie, mit lustigen Gags, nervenaufreibender Action und prickelnder (Homo-)Erotik! (wobei mich persönlich Letzteres nicht besonders reizt) ______________________________________ Ois bestens!
Wenns di ned reizen darat häst des gar ned hingschrieben, oiso liag ned. Außerdem bin i ned unbedingt der Meinung das des (Homo-)Erotik is, zumindestens ned für an Radsportinteressierten. __________________________________________________ liaba zfüh wia zweng
Dir is eh bewusst, das i jederzeit aussteigen kann und mein Talent anderswo verwenden kann. __________________________________________________ liaba zfüh wia zweng
Ja Talent und anderswo. Da Spielberg hat grod angruafen und hat gfragt, ob i ned in seim nächsten Film mitspielen will (Hauptrolle). __________________________________________________ liaba zfüh wia zweng
Wow! Du bist oba populär. So oba mi interessiert des mdn Radlfoan im Fernsehen ned. Do foa i liaba söba ois aundan zuaschaun. Is jo Fad. _________________________________ liaba zfruah ois zspät, Das größte Geschenk überhaupt, ist wahre Freundschaft! Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! WUUUPDIIIII. Möge die Macht mit euch sein. Probieren geht über studieren.
Die MGPÖ garantiert nicht für die Wahrung Ihrer geistigen Gesundheit bei Benutzung dieses Forums.
Des weiteren wird darauf hingewiesen, dass stricktes Rauchverbot herrscht.
Das hacken des Forums ist unerwünscht.
Eltern haften für ihre Kinder.