Des is oba scheiße... Soldat is gscheiter. ______________________________________________________
"Die Mitglieder der MGPÖ sind ein Rudel hirnloser Irrer, die als Erstes an die Wand gestellt werden, wenn die Revolution gegen sie erfolgreich war" Mit freundlicher Genehmigung von "Per Anhalter durch die Galaxis
"Die Mitglieder der MGPÖ sind ein Rudel hirnloser Irrer, die als Erstes an die Wand gestellt werden, wenn die Revolution gegen sie erfolgreich war" Mit freundlicher Genehmigung von "Per Anhalter durch die Galaxis
_________________________________ liaba zfruah ois zspät Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! WUUUPDIIIII. Möge die Macht mit euch sein. Probieren geht über studieren.
ko i eigntli auf die seite der sith wechseln auf korriban? weil leiwond find is scho auf korriban _________________________________________________ Remember My Name - Youll be screaming it later!!
in die akademie muast sowieso eini obsd daun a direkt die seitn wechseln kaunst was i ned, hob i ned probiert ______________________________________ Ois bestens!
weil i hob so ziemlich ois niedergemetzelt wos si bewegt und i hob ned in anführer umbrocht sondern die oide die ma des onboten hot _________________________________________________ Remember My Name - Youll be screaming it later!!
I hob glesen, "TÜRKISCH, die dunkle Seite der Macht..." vermeid bitte soiche Fremdwörter, do kumm i durchanaunda! ______________________________________________________
he i hob herausgfundn, viel mehr selbst ausporobiert
wos passiert wonnsd aufd dunkle seite wechslst
ois beginnt in der unbekannten welt
do sprichst jo mit da bastiala
und do hob i erna gsogt sie soin sie olle vor mir revan hinkien und donn hob i imma voi betont dass i auf da dunklen seite bin
don hob i di johani und in jolee umbringa maissn
donn wonnsd beim schiff zruck bist woatn da olle und donn wieder so a longer dialog
da canderous der schliesst si dir on der HK-47 sowieso und der klane T3 a der zaalbar wü am onfong a wegn lebensschuld owa er greift donn a on wonnsd die mission umbringen wüsd da carth rennt weg lol
am end gibz donn nua mehr mi die bastila in canderous und die beiden bots
donn foast zur sternschmiede blablablablabla und donn am end siagst filmsequenzen wied bastila ihr kampfmeditation gegnd republik anwendet und donn siagst wie der meister vandar im raumschiff sitzt und des erst checkt wonns zu spät is donn siagst wie des schiff explodiert
und donn am end wonnd republik ausgelöscht is siagst wie die hauptfigur hoid jetzt da revan vor ana riesigen sith armee a rede hält und des woas donn
guat neta schod is dass ma donn nimma weiterspün ko und zwoa ohne missionen _________________________________________________ Remember My Name - Youll be screaming it later!!
Hey Leute. I hob ma heit Knights of The Old Republic II kaft!!!!!
_________________________________ liaba zfruah ois zspät, Das größte Geschenk überhaupt, ist wahre Freundschaft! Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! WUUUPDIIIII. Möge die Macht mit euch sein. Probieren geht über studieren.
Die MGPÖ garantiert nicht für die Wahrung Ihrer geistigen Gesundheit bei Benutzung dieses Forums.
Des weiteren wird darauf hingewiesen, dass stricktes Rauchverbot herrscht.
Das hacken des Forums ist unerwünscht.
Eltern haften für ihre Kinder.