I werd nimma da Horny besucht uns a amoi wida. Is den des zu fossen? _________________________________ liaba zfruah ois zspät, Das größte Geschenk überhaupt, ist wahre Freundschaft! Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! WUUUPDIIIII. Möge die Macht mit euch sein. Probieren geht über studieren.
Ohh, muas da arme wrongway tanzen gehen. Zum glück hab i mi erfolgreich widersetzt. __________________________________________________ liaba zfüh wia zweng
Worts ob. Du kumst a nu drau _________________________________ liaba zfruah ois zspät, Das größte Geschenk überhaupt, ist wahre Freundschaft! Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! WUUUPDIIIII. Möge die Macht mit euch sein. Probieren geht über studieren.
I find ma wird vü z'oft zu wos zwunga. _________________________________ liaba zfruah ois zspät, Das größte Geschenk überhaupt, ist wahre Freundschaft! Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! WUUUPDIIIII. Möge die Macht mit euch sein. Probieren geht über studieren.
Tja, i wehr mi wos geht, monchmoi gehts hoid ned...
FUCK YOU; I W'ONT DO WHAT YOU TELL ME FUCK YOU; I W'ONT DO WHAT YOU TELL ME FUCK YOU; I W'ONT DO WHAT YOU TELL ME FUCK YOU; I W'ONT DO WHAT YOU TELL ME FUCK YOU; I W'ONT DO WHAT YOU TELL ME FUCK YOU; I W'ONT DO WHAT YOU TELL ME FUCK YOU; I W'ONT DO WHAT YOU TELL ME FUCK YOU; I W'ONT DO WHAT YOU TELL ME ______________________________________ Ois bestens!
Oiso waunst des so ausdruckst darats mi ned wundern waundst Hausarrest kriagst oda sowas. _________________________________ liaba zfruah ois zspät, Das größte Geschenk überhaupt, ist wahre Freundschaft! Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! WUUUPDIIIII. Möge die Macht mit euch sein. Probieren geht über studieren.
Oda mit aunderen Wortn: na. Und mit gaunz aunderen Wortn: darüber hob i ma nu koane Gedaunkn gmocht... ______________________________________ Ois bestens!
Die MGPÖ garantiert nicht für die Wahrung Ihrer geistigen Gesundheit bei Benutzung dieses Forums.
Des weiteren wird darauf hingewiesen, dass stricktes Rauchverbot herrscht.
Das hacken des Forums ist unerwünscht.
Eltern haften für ihre Kinder.