Jo he! I woa heit in Linz und hob ma a Mundharmonika kaft!!!! DER HAMMER! _________________________________ liaba zfruah ois zspät, Das größte Geschenk überhaupt, ist wahre Freundschaft! Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! WUUUPDIIIII. Möge die Macht mit euch sein. Probieren geht über studieren.
Des is einausdruck füa: SUPA OFFEN MEGA GEIL UND ULTRA ULTIMATIV!!!!!!! _________________________________ liaba zfruah ois zspät, Das größte Geschenk überhaupt, ist wahre Freundschaft! Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! WUUUPDIIIII. Möge die Macht mit euch sein. Probieren geht über studieren.
Woa heit lerna bei da Sandra. Sie hod ma foi ghoifen. Jetzt ken i mi endlich gscheid aus. Und der Rest leigt jetzt an mir. _________________________________ liaba zfruah ois zspät, Das größte Geschenk überhaupt, ist wahre Freundschaft! Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! WUUUPDIIIII. Möge die Macht mit euch sein. Probieren geht über studieren.
I hob heit e ollas bis auf die Vokabeln durchguma. I bin optimistisch das des desmoi wos positives wird. Waun i bloß im gym schau Französisch gnuma hät, daun hät i jetzt ned soiche probleme damit! _________________________________ liaba zfruah ois zspät, Das größte Geschenk überhaupt, ist wahre Freundschaft! Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! WUUUPDIIIII. Möge die Macht mit euch sein. Probieren geht über studieren.
A frog: Gibts eigentli nu wos hechas wie Sick Member? _________________________________ liaba zfruah ois zspät, Das größte Geschenk überhaupt, ist wahre Freundschaft! Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! WUUUPDIIIII. Möge die Macht mit euch sein. Probieren geht über studieren.
Sogts moi, die 3 Schiorte bei in Franz, des is irgendwie ois genau des gleiche nur mit aundare Zoin... ______________________________________ Ois bestens!
Vadaumt i hob gwusst i hob wos vergessn. AH SCHEIßE!!!! Die Texte muas i anu leana! NAAAAA! DES IS NED FAIR!!!! _________________________________ liaba zfruah ois zspät, Das größte Geschenk überhaupt, ist wahre Freundschaft! Wenn ich in fünf Minuten nicht zurück bin rächt meinen Tod! WUUUPDIIIII. Möge die Macht mit euch sein. Probieren geht über studieren.
wos is ned fair dassdas du ned glernt hosd? - hallo logik - wo bist du? +ggggg+ _________________________________________________ Remember My Name - Youll be moaning it later!!
Die MGPÖ garantiert nicht für die Wahrung Ihrer geistigen Gesundheit bei Benutzung dieses Forums.
Des weiteren wird darauf hingewiesen, dass stricktes Rauchverbot herrscht.
Das hacken des Forums ist unerwünscht.
Eltern haften für ihre Kinder.